Dålig dag...

Tja!
Idag vaknade jag 2 minuter innan bussen gick så jag hann såklart inte med den, men som tur var så skulle mamma och pappa åka bil så jag kunde åka med dom. Hela förmiddagen kändes det som om jag inte orkade med någonting men vid lunchen blev det lite bättre. Det varade till lektionen efter då vi hade historia. Fast vi fick banan och det var väl helt okej, men sen blev det brandövning så vi fick stå ute och frysa lite. Den tid som var kvar av lektionen efter det, sov jag på. Efter det så bestämde jag mig för att åka hem.

och så vill jag bara säga att jag längtar till att denna vecka ska ta slut! Delvis för att vi har två prov och ett bokseminaruim (och jag har inte läst klart boken än, har bara läst en femtedel) och delvis för att efter sista lektionen på fredag kommer jag inte ha någon vanlig lektion på tre veckor =D

Vecka 42: RESA!! ska bli skitkul =D (hoppas jag... )
Vecka 43: Tema-vecka (vet inte riktigt vad jag ska göra än, står som resev på dans än så länge men får se om jag får vara med där ;) )
Vecka 44: looov =D



Nu ska jag vara någorlunda duktig och klippa gräset (som jag skulle gjort förra veckan) och sen försöka plugga lite matte till provet imorron... -.- 

blää

Kommentarer
Postat av: vevve

Oh crap...matteprov..:/ CUT CUT CUT ja mår så dåligt, kan man inte skicka all matte till en obebodd ö..;) fin bild :)

2011-10-11 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0