Lördag 15 oktober 2011

Bra, mycket Bra, underbart Bra, toppen Bra kväll igår kväll =D
Vi var alla överens om att vi saknat den här sortens eftermiddag/kväll =) Och vilket flyyyt vi hade =D
Bara fem minuter efter att vi gått av bussen hann vi stöta på tre olika personer som vi stannade och pratade lite med. =) Sedan hittade Carro ett efterlängtat bra fynd, en lite större töjnig, efter det hade vi en rolig stund på McDonalds, med några tjyvlyssnare och några extremt schysta personer! =D Andra schysta personet träffade vi två till under kvällen, och påväg hem (en andra gång) ytterligare två =)



Men det gjorde inte den här dagen bättre, det enda bra med den här dagen var att jag vaknade hemma hos Vevve med Carro och Vevve. Men det var oxå en anledning till varför resten av dagen blev skit!

nu ska jag packa till england. Känner mig faktiskt inte så pepp...

Kommentarer
Postat av: Carro

hur blev den här dagen nu då? fick du skäll? <3

jag peppar inte heller för packningen....

2011-10-15 @ 19:41:46
Postat av: Emma (svar på Carro)

Nej jag fick inte skäll, det var bara bråk om allt och sån skit.. =/

2011-10-26 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0