Potatiskanon

Påsklov nu då :)
igår fick vi sluta vid lunch eftersom våra två sista lektioner var inställda =D
När vi slutat åkte jag ut till "bonneland" ( hehe xD ) där Ivan och Erik höll på att bygga på deras potatiskanon. =)
Dom fixade det sista och sköt sedan med den lite. Va de small! Låter precis som ett gevär xD
Jag fick också testa att skjuta. Yeay haha det var jättekul! =D
har tyvärr inte nårga bilder... kom på nu att jag skulle tagit bilder och filmat jag med :P hade varit kul, men nu är det så att Ivan har alla bilder och filmer men får jag tag på nått av det eller om det kommer upp nått på youtube så kan jag kanske lägga upp/länka senare eller nått ;)
Den där saken är verkligen farlig! Det klassas faktiskt som vapen, det förstår jag, det är ju inte lite fart potatisen får. Den flyger verkligen som ett skott, den viill man inte få på sig inte en som man stog en km ifrån. (man kan dö om man får den i huvudet även om man står 2-3 km bort)
.
Eftersom jag var sjuk i tisdags så kunde jag inte hålla mitt tal (och se de andra hålla sina) så jag fick hålla det igår också, det gick rätt bra men jag tycker inte om mitt tal längre. Jag var rätt nöjd med det när jag skrev det men nu hatar jag det....
.
ikväll har jag haft en trevlig kväll med familjen. Det var länge sen vi gjorde något alla tillsammans men idag så var faktiskt alla hemma när vi skulle äta middag ( jag kom hem precis innan maten var klar :P ) och sen åt vi påsktårta och såg på en film tillsammans! Tror inte det har hänt på flera år. och bonus på det var att alla tyckte om filmen =O  xD det är väääldigt sällsynt i min familj =P
.
ne nu ska jag sova, får se hur tråkigt jag kommer ha imorron.... =P
¡caio!

Kommentarer
Postat av: AlexNordiz

Hejsan!



fin blogg du har !



kolla min med ! :)

2012-04-07 @ 16:19:56
URL: http://nattstad.se/AlexNordiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0