Bara för att jag inte har nått annat att göra

Hej! Jag har haft ett ganska bra lov, har slöat mycket men har också träffat mycket folk och haft riktigt kul.

I tisdags så va jag med Carro =) Sen på kvällen träffade jag min bror och några gemensama kompisar en kortis och såg på en film =)

I onsdags gick jag på bio med min bror och vår gemensamma kompis Emil. Vi såg the hunger games. Den var riktigt bra =)
Om det görs en uppföljare (som jag har hört att det finns bokvis) så vill jag gärna se! Jag har bestämt mig för att INTE läsa böckerna, för när man läser en bok och ser samma film är det alltid något som inte stämmer och det är oftast böckerna som är bättre =P
I torsdags körde jag min första körlektion (har ju bara kört med pappa annars) Och det gick jättebra =D

I fredags satt jag och syster yster på riskettan i tre timmar =P Det känns rätt skönt att jag kommit ännu ett steg närmare körkortet =D och sen så hade jag och några av mina kompisar en riktigt lyckad fredagskväll! =D

Lördagen var en slapp-dag =) Spenderade hela dagen hos Erik och vi lagade mat och satt på balkongen och åt =) Var ju en så solig dag =D Sen såg vi på film tills jag skulle hem.

Söndagmorgon var härlig också, satt en stund på trappen med mamma och pappa och drack kaffe :D Senare på dagen tog jag tag i mig själv och gick ut och sprang lite ;)

Sen skulle jag gå och lägga mig tidigt igårkväll, eftersom jag har praktik den här veckan och jag är tvungen att åka hemifrån tjugo i 7,  men det slutade med att jag stängde av datorn kl 10 och låg och vände och vred på mig från tio till typ 2-3 nån gång... Kunde verkligen inte sova, var inte ens trött...

Idag var jag rätt duktig och va ute och sprang igen :) och idag gick det lite bättre, men så sprang jag en lite kortare runda. :P
,
Och som slutord vill jag bara säga Godnatt!

-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0