Tisdag: Halkan-Barnvakt-Trött!

Skolan började förra måndagen och har inte haft en "seriös" lektion än. Har bara haft bild och PA. Vårat ordentliga schema börjar nästa vecka så tre dagar till av slö-schema :)
Förmiddagarna består av bild och PA och eftermiddagarna har vi lektioner då hela skolan är uppdelade i blandade grupper och har "gemenskapsövningar". Typiskt min skola ;) 
 
Men idag var jag inte i skolan för jag hade roligare saker för mig, nämligen risktvåan. Och vilka var inte med mig i bilen om inte den bästa körläraren på trafikskolan och två av mina sköna kompisar jag inte träffat på länge :D
kan ju bara säga att vi hade inget annat än KUL idag :D 
Efter lite vanlig körning och hårda bromsar och lite snurr bar det av direkt till fritids och hämtade två små busungar och leka med dom tills det var dags för mig att gå hem. 
 
Måste plugga stenhårt på körkortet nu, och måste boka uppkörning också, och på det ska jag ha tid till att plugga skolarbete och jobba med mitt PA och så ska jag hinna träffa kompisar och ha kul :)
känns som att det inte kommer bli särskillt lugnt framöver ;) 
 
Nu ska jag läsa lite i körkortboken och sen sova!! (och snart får jag ny mobil)
 
imorron provar man studentmössa!
¡Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0