Dagen

Idag har det faktiskt varit helt okej lektioner! Först dubbeltimme i biologi, först om tråkiga fåglar (den delen var inte så kul, och min lärare är faktiskt lite feg, men det är ingen nyhet) men sen gick vi till en grotta och där hittade vi en fladdermus =D rätt coolt faktiskt =) Jag fick klättra upp och kolla på den på nära håll =P (skullle visa bild om jag hade nån..)
.
Och sen på fysiken fick jag stå och hålla i nån konstig grej som gjorde att jag blev "laddad" så att mitt hår stod upp (bara några hårstrån för att det är så tungt) och sen gjorde min fysiklärare så att min penna bubblade och rykte och blev bränd xD
.
Och egentligen skulle jag haft idrott efter fysiken men den blev inställd så fick sluta kl 2 :D
så sen jag kom hem har jag legat och degat med datorn i sängen :P
ha det gött!
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett virkat kuddfodral från Svanefors. Läs mer om tävlingen på KNORKANS facebook sida eller blogg ♥

2012-02-26 @ 18:58:01
URL: http://knorkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0