Fullt upp!

Den här helgen har jag haft fullt upp!
I fredags var det som vanligt skola och efter det åkte jag och mötte Erik och Eva på Ikea. Där var vi i några timmar och sen åkte vi och lämnade grejorna i lägenheten. sedan åkte vi hem till dom och senare på kvällen blev det att basta med Erik, David, Micke och Tobbe =) Det var kul ;) jag badade nästan ute också, doppade mig till midjan ;P
.
I lördags flyttade vi allt vi kunde flytta =) Handlade lite mer saker, plus lite mat för att ha på kvällen och morgonen efter. Vi började plocka upp några saker men sen var jag tvungen att gå för att åke till Alternativ, som var lika bra som vanligt! Direkt därifrån åkte jag tillbaka till Erik och då hade dom fått upp alla möbler och lagt allt på sin plats, (förutom att han fortfarande inte hade köpt säng, och han kom på att han ville ha en byrå också, skrivbordet och stolen ska fixas lite innan de kommer in dit) =) men det är jättemysigt! =)
.
Idag var vi först i lägenheten, åt frukost
ingen osthyvel än, så vi fick skära ost med potatisskalaren xD
sen spelade vi lite tv-spel (jag förlorade hela tiden, vann bara en gång, men då hade han den absolut sämsta bilen man kunde ha och jag en av de bästa) sen åkte vi till medevi och hämtade lite fler saker + att Eva var så snäll och fixade draperiet så det fick rätt längd =)
På kvällen åkte vi tillbaka med de sista grejerna (inkl. osthyvel!) och när vi lassat ut det åkte vi och kollade på sängarna, och köpte de. =)
.
Så sista delen av kvällen fixade vi det vi kunde fixa, så nu är det bara att fixa ringar till duschdrapperiet och skrivbordet och ben till sängarna kvar =)
.
.
nu är jag äntligen hemma, har inte varit hemma sen i fredags morse =P
Jag är lite små sjuk nu, har lite lite lite feber som jag förhoppningsvis sover bort inatt, men annars får jag ta och tagga en till skolvecka!
Ha det gött!
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: P....

Intressant...

5-kant i bastun eller?

2012-02-06 @ 00:37:17
Postat av: Anonym

Är han Erik din pojkvän alltså?

2012-02-06 @ 15:11:26
Postat av: Emma

Haha nej ingen 5-kant i bastun..



Nja, Erik är typ min pojkvän fast inte riktigt. men man kan nästan kalla det för ett förhållande.

2012-02-07 @ 12:20:49
URL: http://berrasbuppbupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå nästan ett förhållande? Är ni på g eller nått sånt eller?

2012-02-10 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0