2012-03-06 kl: 23.26

Har inte orkat skriva här men tänkte att jag skulle skriva lite kort nu iaf så jag inte slutar blogga helt =P
.
Idag har jag gått fram och tillbaka genom gamla stan i motala 4 grr =P Fram och tillbaka till Therese nya lägenhet! Hon hade en inflyttningsfest idag så först var jag där i 20 minuter typ men sen gick jag till trafikskolan för att gå på en teorikurs =) sen gick jag tillbaka till Therese men då var all tacopaj uppäten, (Fick höra att det nog var Jonas som ätit upp den... Taskigt, Jonas! xD haha)
Men sen gick jag efter en halvtimme - 40 minuter igen för att  träffa Erik, Jossan och Frida en stund, sen kl 9 åkte jag hem och skrev färdigt min engelska berättelse som jag nu har mailat till läraren, så nu får jag gå och lägga mig om jag vill xD
.
Vill bara lägga till att jag faktiskt ser fram emot dramalektionerna i skolan! =O Vi gör en saga som vi ska spela för småbarn senare och det är så härligt sammarbete i klassen och det blir jättebra! =D
.
.
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: länkbyte? :)

2012-03-07 @ 18:53:23
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0