blähä!

Jaha... Fredagen var kanske inte den bästa dagen i mitt liv... verkar som om jag inte kan ha en riktigt bra dag utan att nått dåligt ska hända... Precis som förra fredag (som ni kan läsa om i förra inlägget...) så var det en riktigt bra dag till att börja med; jag och tre av mina närmsta klasskompisar går och inviger våren med en glass på Bosses Glassbar  och sitter i solen och njuter!
men sen när jag ska till bussen efter skolan så märker jag att min plånbok är borta.. hittar den inte någonstans, går tillbaka till alla ställen jag varit sen jag hade den senast.. men slutade med att jag polisanmälde den borta och åkte med mamma hem.
Men sen var det ju en rolig kväll med kompisar! =D hela kvällen var inte kul, men första halvan var det iaf, tills folk började tappa fattningen av hur man beter sig.. men det har löst sig på en front iaf. =)
.
Idag har skoldagen kännts konstig, vet inte riktigt varför, men men. Jag har iaf fått ett nytt busskort så jag kan ta mig nånstans igen! så jag inte behöver få skjuts av mamma och pappa när jag ska till skolan tex. =P
.
ne nu får ni bild eftersom det var ett tag sen det hände ;P
på bilden har jag på mig min pappas poncho som är från Bolivia. Pappa hade tydligen ett band i Svenska skolan i Bolivia ;) Ponchon är jätteskön! egentligen bara en filt med ett hål i, men det är praktiskt och värmande ;) jag har lagt beslag på den eftersom den ändå bara ligger på vinden annars =P
.
nu ska jag fixa naglarna för jag har inget annat att göra! =O
sen ska jag och David se på film ;)
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: säg till när du följer mig + vilket nummer du blev , så gör jag detsamma med dig :)

2012-03-26 @ 19:40:31
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0