Glad!

Jaha då var det lördag igen då =) hade studiedag igår så då är man redan lite utvilad och kan göra nått mer nyttigt idag tex som att städa och ta tag i att börja röra på sig. xP så det är nog planen idag; städa, ta en runda ute och sen ska jag övningsköra idag också! =D sen kanske man åker till motala och träffar kompisar, hoppas på att va med Erik och då kan vi nog träffa lite andra motalabor också :) hehe får se hur det blir ;)
.
igår som sagt hade jag studiedag =) sov hos Erik, men Erik hade inte studiedag så han åkte till skolan som vanligt vid halv 8 så jag var ensam i hans lägenhet :P men jag låg och sov till typ halv 11 och sen åkte jag in till stan för att träffa Carro vid halv 2. =) Det var riktigt härligt och roligt att va med Carro så där igen. Det var länge sen vi hade en så bra dag och det behövdes verkligen känner jag! Hon och Vevve är mina allra bästa kompisar och Carro och jag har inte alltid haft det så bra mellan oss på senaste, men när vi va igår hade vi lika kul som vi brukade och det var väldigt härligt!!!
.
här är lite saker jag hoppas hamna i min garderob snart! :
Såg tröjan och min första tanke var: den SKA jag ha!
(jag brukar inte använda klackskor men jag kunde inte låta bli att bli kär i dessa coola skor när jag såg dom!!!)
bara ett litet problem: de finns inte i min storlek!! och det verkar inte funnits och kommer kanske inte finnas heller... :( kanske tar en storlek större ;P
.
ne nu måste jag sätta igång och städa så jag hinner innan jag tappar lusten att vara duktig xD

¡ciao!

Kommentarer
Postat av: kelly

vad fin blogg, ha en bra dag! :)

2012-03-11 @ 15:54:47
URL: http://www.kellysplace.devote.se
Postat av: Hanna

Hej! Bloglovin byte?

2012-03-17 @ 12:54:39
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: jossan

cool tröja, extremt fula skor.

2012-03-25 @ 00:45:32
Postat av: Emma

Okej, roligt att höra vad du tycker, Jossan. Jag tycker om skorna i alla fall =)

2012-03-27 @ 00:05:07
URL: http://berrasbuppbupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0