Hålla tal!

Sitter just nu och stretar med mitt tal jag ska hålla på svenskan nästa tisdag. Det går rätt segt ibland men sen så rullar det på ett tag och sen fast igen, så nu tar jag en liten paus och skriver ett kort inlägg här innan jag sätter igång och pratar högt för mig själv igen xD
.
Kan berätta att jag gjorde min första bild i photoshop idag och är nöjd! =D Jag fick pröva mig fram, vet inte riktigt hur photoshop funkar än. Men jag ska lära mig! =)
.
nu ska jag skriva vidare på talet ;) Kommer nog sitta med det hela helgen =P men det kommer nog bli ganska bra. Känner mig nästan lite patetisk när jag sitter här och ler åt min inledning =P
Hoppas det blir som jag tänkt mig
.
Ne nu ska ni itne få höra mer om det, då blir det ju tråkigt ;)
Idag hade 3:orna på min skola projektredovisnig. =) intresant att se vad de har gjort och så får man lite inspiration, för nu är det ju snart min tur ;) har några idéer men har inte bestämt mig än.
Bild från maskerad i skolan förr förra året.
Ne nu ska jag skriva lite mer på talet

Våga!
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-04-04 @ 17:34:52
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0