Dumma kalla hajk... mmmm Tacotårta!

Var på hajk med skolan måndag-onsdag och natten mellan måndag och tisdag var verkligen SVINKALL! Andra natten sov jag inne och inte i vindskyddet och det var väldigt skönt men det hjälpte inte mot att jag skulle bli sjuk iaf...
Har spenderat hela dagen i sängen idag... har bara varit uppe två gånnger sen jag kom hem och det var för att äta och gå på toa.
Jag kände av lite i halsen och huvudet igår men trodde det skulle gå över under natten, men det gjorde det inte, vaknade helt genomsvett och insåg att jag hade feber också så jag åkte hem istället för att åka till skolan (sov hos Erik)
Så det var min dag idag... Typiskt att jag ska bli sjuk nu.. Ska ju fira Anna imorron och egentligen skulle vi grilla men så blir det inte heller för vädret kommer inte vara så fint imorron, så det blir pizza och filmmys!! om jag är frisk vill säga annars blir det inget för min del...

Har bara en dålig bild på elden från hajken.... men lägger upp den iaf bara för att...
Helgen borde se ut såhär: Matte, matte, svenska, matte, svenska, engelska, svenska
Men den kommer troligvis se ut sähär: Träffa Carro och Zacke en liten stund, matte---> -.- dator, säng, kanske lite matte, dator, Erik,
ont
¡ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0