Gaaah!!

Ligger i sängen och är sur på min mage... den gör ont... Ska nog spela lite barnspel på nån hemsida så känns det nog bättre :P
Sommarlov snart, (märks inte så jättemycket på vädret) Det är bara 14 skoldagar kvar, men bara 12 med lektioner, (11 för min del för på torsdag är jag inte i skolan. då är jag på begravning istället. En gammal släkting dog förra veckan.)

Åhh! Blää! jag måste komma på något att ha som projektarbete! har ingen aning om vad jag ska göra :( Hjälp??? Skriv en komentar om ni har nån idé!
För övrigt så har jag fått sommarjobb =D Ska jobba hos Miro igen, som jag gjorde några helger i höstas. =)
Pengar behövs alltid! Håller ju på med körkortet, då behöver man pengar!!!! och sen behöver man ju pengar till typ allt annat också..... blähä...

ne nu ska jag spela nått istället!
mensvärk
¡ciao!

Kommentarer
Postat av: Olivia Eleanor

sv; jo men visst det kan jag ju göra ;) fixar det!

2012-05-31 @ 22:16:26
URL: http://edgrove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0